Jedným z dôležitých prvkov rolovacích garážových brán je aj ich farba. Vďaka vlastnej modernej práškovej lakovni nalakujeme bránu na prianie zákazníka do akéhokoľvek odtieňa podľa
vzorníka farieb RAL. Farba môže byť ladená do výraznejších odtieňov, alebo len tak, aby pasovala do svojho okolia. Viac sa o farebnom vyhotovení dozviete
tu.
Bránové lamely
Výplne brány sú tvorené
bránovými lamelami. Rolovacie garážové brány Minirol sú určené na privátne použitie alebo na priemyselné použitie. Podľa toho, kde sa brána používa sa mení aj druh lamiel, z ktorého je brána vyrobená. V priemyselnom použití sa lamely delia na jednostenné a dvojstenné.
Montáž
Rolovacie garážové brány s boxom sú určené pre exteriér, lamely sú odolné voči poveternostným podmienkam, prachu a nečistotám zvonka. Druhý variant – rolovacie garážové brány bez boxu sú určené len pre interiér, pretože lamely nie sú chránené.
Montáž brány sa odvíja od jej umiestnenia, ak bránu montujeme za otvor, hriadeľ brány je vnútri miestnosti a vyžaduje sa tu teda priestor pri montáži v interiéri. Pri umiestnení pred otvorom a do otvoru nie je nutné mať priestor, pretože ide o montáž v rámci exteriéru. Inštalácia brány je možná bez stavebných úprav.
Rozmery
Výška až 5 m a šírka až 6 m pri celkovej ploche až 20 m², to sú maximálne rozmery, ktorých môže dosiahnuť rolovacia garážová brána Minirol. Rozmery brány sa líšia podľa jednotlivých druhov lamiel, z ktorých sa brána skladá.
/upraveny_gv1-(2).jpg.aspx)
Bezpečnosť
Ochrana proti nadvihnutiu brány je riešená závesnými pružinami, ktoré držia lamely v jednej rovine. Brána tak dokonale spĺňa bezpečnostnú funkciu a chráni daný objekt pred nevítanými hosťami zvonka.
Samotná brána a ovládacie prvky sú viazané dodržaním bezpečnosti prevádzky a ďalších predpisov podľa slovenských technických noriem. Jedným zo špecifických a najdôležitejších bezpečnostných prvkov je tzv. pádová brzda, ktorá zabraňuje samovoľnému odvinutiu lamiel z hriadeľa a nekontrolovanému pádu bránovej výplne.
Technické údaje pre motory
Riadenie brány je sprostredkované pomocou nástrčných a reťazových pohonov GfA. Motory sú trojfázové s prevodovkou, ktorá v sebe zároveň integruje tzv. pádovú brzdu. Výkon motoru je vo všetkých variantoch (t. j. TS 959, TS 970, TS 971, TS 971-XL, TS 981 a TS 981-XL) rovnaký, a to 3,00 kW.